Albowiem prysły zmysły


Gdy się człowiek starzeje, to słuch mu tępieje. I inne zmysły też przy okazji. Tak powiadają. A więc to co nieubłagane, zstąpiło właśnie i na mnie. Ojciec Polak się starzeje. To postanowione.

Jeszcze dwa miesiące temu ze snu wyrywało mnie nawet najmniejsze skomlenie dochodzące ze strony łóżeczka.  Próbując zasnąć, gapiłem się w sufit i wsłuchiwałem w nocną głuszę. Czy aby oddech miarowy? A cóż to za dziwne sapanie? O, mlaska. Pewnie się budzi. A nie, śpi dalej jednak. Wiecznie czujny, zwarty i gotowy. Jak żołnierz na warcie. Taki co może i przysypia, ale obudzony w środku nocy, złoży swoje AK-47 w 10 sekund i z bojowym okrzykiem pójdzie w bój. Za Ojczyznę. 

A teraz? A teraz się zestarzałem i nie ma rady. Bo jakże mnie tu winić za przytępione zmysły? Nic, ale to nic nie jest mnie w stanie obudzić. Piski, pojękiwania, a nawet płacz Pacholęcia wznoszony wniebogłosy i znany jedynie z opowieści Żony. (Tej to dobrze. Ciągle młoda.)
I głupio mi, bo przecież Partnerstwo, bo przecież Ojcostwo Świadome. Dobrze to wymyślili - świadome. A jaki to ze mnie świadomy Ojciec taki rozespany?

Starość nie radość. Nie ma rady.... A może jednak to coś innego? Owszem, jestem jak żołnierz. Ale nie na warcie, tylko jeno taki w okopach siedzący. Wokół od czterech miesięcy ciężka artyleria, bomba za bombą. Strach, gwałt i pożoga. Eee... po takim czasie, idzie się przyzwyczaić. 

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

5 Responses to Albowiem prysły zmysły

  1. :) można się przyzwyczaić to fakt :) ale co starość to starość hahaha

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mnie to intrygowałao że żeby nie wiem co Mój T. nie budził sie w nocy:-p Musiałam nim nieźle potrząsać aby jako tako zareagował a i to go czasem nie wybudzało. teraz już wiem... starość:-p

    OdpowiedzUsuń
  3. Starość nie radość młodość nie wieczność.a swoją droga ja się budze na każde jęknięcie syna swego ( uwaga rumienie się) jestem jeszcze młoda la la la;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ufff jak to dobrze, że to tylko starość...a nie lenistwo :))))

    ale niech ta noc będzie młoda ;)(wieloznacznie ;)

    asia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo proszę o przesłanie adresu do wysyłki nagroda na blogu czeka:-)
    www.bajanama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Search

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.